Plissken 0 Postad 8 Februari , 2019 Hej! Har letat o letat efter dessa gångjärn till ryggstödet som satt i aktersoffan som jag håller på att renovera till min Polar 17. Någon som vet vart man kan beställa dessa? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Caribic410 757 Postad 8 Februari , 2019 6 minuter sedan skrev Plissken: Hej! Har letat o letat efter dessa gångjärn till ryggstödet som satt i aktersoffan som jag håller på att renovera till min Polar 17. Någon som vet vart man kan beställa dessa? Ingen aning var du kan få tag på dom. Jag skulle åka till plåverkstad å be dom klippa upp ett gäng plåtbitar. Borra, grada å bocka dessa samt nita ihop kan inte ta många minuter. Förmodligen smidigaste, snabbaste sättet. Kan funka som en jinxning att skriva så, då hittar du säkert rätt å snabbt. Jag skulle inte ens orka leta. Good luck Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Caribic410 757 Postad 8 Februari , 2019 1 minut sedan skrev Caribic410: Ingen aning var du kan få tag på dom. Jag skulle åka till plåverkstad å be dom klippa upp ett gäng plåtbitar. Borra, grada å bocka dessa samt nita ihop kan inte ta många minuter. Förmodligen smidigaste, snabbaste sättet. Kan funka som en jinxning att skriva så, då hittar du säkert rätt å snabbt. Jag skulle inte ens orka leta. Good luck PS. Cool båt. DS. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AndW 197 Postad 8 Februari , 2019 vad är det för fel på de du har? Rosten är väl lätt att få bort. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bhemac 2 859 Postad 8 Februari , 2019 16 minuter sedan skrev AndW: vad är det för fel på de du har? Rosten är väl lätt att få bort. Kanske byta niten, enkelt jobb. Troligen lönsamt också. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Plissken 0 Postad 8 Februari , 2019 Ville bara byta ut dom mot nya då man ändå håller på att bygga en helt ny soffa. Googlat par timmar på diverse språk och lyckats hitta en för vänster sida på Ebay för $65 + frakt Har riktat till och polerat upp de gamla så de får duga, tack alles ändå. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Caribic410 757 Postad 8 Februari , 2019 1 timme sedan skrev Plissken: Ville bara byta ut dom mot nya då man ändå håller på att bygga en helt ny soffa. Googlat par timmar på diverse språk och lyckats hitta en för vänster sida på Ebay för $65 + frakt Har riktat till och polerat upp de gamla så de får duga, tack alles ändå. Lägg i fosforsyra/oxalsyra så får du bort all ev rost. Jag trodde du inte hade några alls men behövde. På en h tillverkar du säker 10 par annars, så kan du byta lite då och då. 🖒🖒 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser