Gå till innehåll
söndag 22 september 2024
Patrikhan

äntligen

Rekommendera Poster

äntligen har jag fått ording på min hemsida besök den gärna och läs om renoveringen av storebror mvh patrik [LINK]www.exclusivecruisers.se[/LINK]

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ricktigt grann Storebro du har fixat iordning!!!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Stiligt! Ser ut som du haft lite att göra. Funkar inte din gästbok?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tjusig sida! Alltid lika kul att läsa om folks tokiga renoveringsprojekt. Vi är själva i slutfasen av renoveringen av en gammal sportbåt. Köpte båten i höstas utan att riktigt kontrollera skicket på den, och jobb fick vi. Beräknad sjösättning imorgon! Har även jag en hemsida, men jag har inte uppdaterat den på två veckor. http://hem.bredband.net/micklar

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

kul att ni gillar den. med det är ingen storebror tror vi,,, faktum är att vi inte riktigt vet vad det är för något vi renoverat namnet storebror är bara lite på skoj =) så om någon vet historien om den här båten eller den här båtsorten så kan ni väll maila mig och berätta det vore ruskigt kul. gästboken vet jag inte riktigt hur jag ska få igång jag ska ringa mitt webbhotel och fråga hur man gör, jag ska även kolla hur man fixar än sån räknare till besökarna Svar till micklar: ditt projekt har jag följt sen jag hittade sidan för ett tag sen så jag väntar med spänning på resultatet!!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...