Grabben123 0 Postad 27 November , 2018 Har en weedo gt i sämre skick. Allt är äkta orginal. Vad är intresset för en sådan båt idag? Mvh Thomas 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 562 Postad 27 November , 2018 (redigerade) Vad menar du? Menar du att fråga om du sitter på en gulklimp eller om den bara är att skrota eller vad? Om du menar hur attraktiv den är som objekt, tex på Blocket, skulle jag säga nästan inte alls. Du ska ha tur och hitta någon som typ "hade en sån när jag var ung på 70-talet" och som gärna skulle vilja lägga tid och pengar på att renovera båten till gott skick. Annars är det nog inget värde i den, tyvärr. Ps. Välkommen till MG! Redigerad 27 November , 2018 av ChristerN Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mange249 491 Postad 27 November , 2018 Beror på hur den ser ut... Lägg upp lite bilder. Jag är en sådan som Christer skriver om, fast jag hade en när jag var ung runt -04. Hade en med Yamaha 80hk som gick som fan. Det är roliga båtar som har en kul design! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser