Kane 976 Postad 18 November , 2018 För 3 timmar sedan fick jag ett email från Maringuiden där det stod att en intressserad skickat e-post på en annons jag har under Köp&Sälj. Men jag har inte fått något annat email eller något PM, är det en bugg eller vad? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 stavhammar 313 Postad 21 November , 2018 2018-11-18 vid 14:56 skrev Kane: För 3 timmar sedan fick jag ett email från Maringuiden där det stod att en intressserad skickat e-post på en annons jag har under Köp&Sälj. Men jag har inte fått något annat email eller något PM, är det en bugg eller vad? Har svarat dig via mail. //stavhammar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 stavhammar 313 Postad 19 November , 2018 22 timmar sedan skrev Kane: För 3 timmar sedan fick jag ett email från Maringuiden där det stod att en intressserad skickat e-post på en annons jag har under Köp&Sälj. Men jag har inte fått något annat email eller något PM, är det en bugg eller vad? Hej Kan du skicka mig en kopia på mailet så skall jag kolla upp det. Eller ett PM i systemet. //stavhammar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 Kane 976 Postad 19 November , 2018 1 timme sedan skrev stavhammar: Hej Kan du skicka mig en kopia på mailet så skall jag kolla upp det. Eller ett PM i systemet. //stavhammar Jag skickar ett mail. Adress? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 stavhammar 313 Postad 20 November , 2018 20 timmar sedan skrev Kane: Jag skickar ett mail. Adress? mikael.stavhammar @ maringuiden.se Utan mellanslag då. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
För 3 timmar sedan fick jag ett email från Maringuiden där det stod att en intressserad skickat e-post på en annons jag har under Köp&Sälj. Men jag har inte fått något annat email eller något PM, är det en bugg eller vad?
Dela detta inlägg
Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser