Summersail 0 Postad 5 Juni , 2005 Halloj! Någon som vet vad detta är för båt? Är det något att ha? Den har legat på varvet alldeles för länge nu och jag är lite sugen på att köpa den till rätt pris =) Mvh Mattias Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Summersail 0 Postad 5 Juni , 2005 en bild till (ni får ursäkta bilderna, hade bara mobitelefonen med mig) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ricky 0 Postad 6 Juni , 2005 Hej. Ser ut som en Observer 17. Min styrpulpetare bygger på en sådan och är snarlik i aktern/motorluckan. Vad är det för maskin i den? Pris? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Summersail 0 Postad 6 Juni , 2005 Jag vet faktiskt inte mycket om båten ännu. Jag ska kontakta ägaren tänkte jag, om jag hittar någon sådan och höra om han vill bli av med båten för en billig peng... Jag tror att det är en Joker 19, fast kanske inte 19 fot =) /Mattias Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ricky 0 Postad 6 Juni , 2005 Motorlucka mm, ser ut som på min styrpulpetare som bygger på Observer. Däcket har dock ändrats vid knaparna. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Torpedo 0 Postad 7 Juni , 2005 Joker 19? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser