Ladolcevita 0 Postad 15 November , 2018 Söker ett kapell till en princess 32 riviera årsm 1994. Någon som har en likadan båt som har mallen till orginalkapellet eller någon som använt sig av någon speciell firma som dom är nöjd med? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JonasAx 31 Postad 15 November , 2018 (redigerade) Kolla med flexicovers.co.uk De gör originalkapellen till Princess så vitt jag vet. Billigare än svenska men kanske inte samma passform som om du tar en lokal firma. Redigerad 15 November , 2018 av JonasAx Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
vega1959 109 Postad 15 November , 2018 5 timmar sedan skrev JonasAx: Kolla med flexicovers.co.uk De gör originalkapellen till Princess så vitt jag vet. Billigare än svenska men kanske inte samma passform som om du tar en lokal Till en snygg båt ska det vara ett snyggt kapell. Det får inte se hemsytt ut. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ladolcevita 0 Postad 15 November , 2018 Håller helt med. Har kollat med flexicovers och dom hade inte. Någon som vet av någon duktig firma? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JonasAx 31 Postad 16 November , 2018 Vi anlitade Sjölander i Gbg. Mycket nöjd men inte billigast. Men som det heter Quality is remembered long after the price is forgotten. 2 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 16 November , 2018 Det beror ju lite på var i Sveriges avlånga land du har båten. När jag behöver ha nåt kapelliknande vänder jag mig till Rössy Kapell på Smögen.http://www.rossykapell.com/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser