molle123 0 Postad 2 November , 2018 Var kan man få köpa ett nytt kapell till en sea ray Monaco 210 89?.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Adamddd633 5 Postad 2 November , 2018 3 timmar sedan skrev molle123: Var kan man få köpa ett nytt kapell till en sea ray Monaco 210 89?.. Jag har letat kapell till min Wellcraft 210 -89 och hittat på Ebay.com för hyffsat pris. Kolla där! 😊 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Baxlaget 244 Postad 2 November , 2018 La in kapell till en sea ray Monaco 210 89 i Google. Har du provat? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mackey 4 463 Postad 3 November , 2018 Välkommen till MG! Som jag minns det så brukar det går att köpa färdigsydda kapell från lagerhyllan (både i Sverige och utomlands) vilket gör att de brukar kunna bli betydligt billigare än att låta en kapellmakare sy ett stycken kapell. Google och ebay verkar funk bra. Några gamla MG-länkar Länk 1 Länk 2 Finns säkert flera. Lycka till! Mackey Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser