ossy 26 Postad 27 Oktober , 2018 Hej. Har någon bra tips på trådlös kamera/skärm, typ backkamera, som gärna kan kombineras med 2-3 kameror. Behöver bara se en kamera åt gången på skärmen, men enkel växling till annan kamera. Biltema har en variant, men det finns säkert fler. Jag har en trådbunden riktad mot ankarspelet idag, men skulle vilja ha en i motorutrymmet. Kan vara skönt att ha koll på att inte något läcker eller sprutar där. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gundj 207 Postad 27 Oktober , 2018 Vi har Biltemas med två kameror när vi drar hästtransporten. Perfekt med en kamera på bilen så man ser draget och området närmast bilen och så en kamera inne i transporten så man ser hästen. För det priset så är det nog svårslaget om man ska köpa i Sverige. Finns en del tester på nätet. Tyvärr så har den blivit mycket dyrare än när vi köpte vår. Man kan ju tänka sig en IP-kamera-lösning, går ju att hitta billigt i Kina. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ossy 26 Postad 30 Oktober , 2018 Tack, Gundj. Igår inhandlades Biltemas variant med 2 kameror. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
oyster 14 Postad 30 Oktober , 2018 Jag har en enklare variant i min båt med en 7 tums skärm vid förarplatsen. Tycker dock att upplösningen är för dålig. Är väl som med allt annat, det kostar om man ska ha kvalitet... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser