MaDa70 0 Postad 26 Oktober , 2018 Tänker ev köpa en Bayliner 265. Från 2007. Båten är CE-märkt. Jag kan inte se att det finns någon topplanterna på den? Vet någon var den finns? Om den finns? Hur brukar Bayliner lösa detta? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Baxlaget 244 Postad 26 Oktober , 2018 Det är en Daycruiser. I alla mina daycruisers jag haft finns det en stång med en runtlysande laterna för topp och akter som du monterar vid behov. Fungerar även som ankarlanterna . I fören bör det sitta sidolanternor, röd + grön. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MaDa70 0 Postad 26 Oktober , 2018 27 minuter sedan skrev Baxlaget: Det är en Daycruiser. I alla mina daycruisers jag haft finns det en stång med en runtlysande laterna för topp och akter som du monterar vid behov. Fungerar även som ankarlanterna . I fören bör det sitta sidolanternor, röd + grön. Ah! Tack. Ska höra mig för om detta. Sidolanternorna sitter fast monterade så de är inga problem. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
matarv 4 Postad 7 Juni , 2019 Jag antar att du har löst det? Men jag har en likadan och jag har en "pinne" som jag fäster i aktern, som är runtomlysande lanterna. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser