pseudonym 1 167 Postad 23 Oktober , 2018 Alltså, det var min son som skulle.......😄 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 23 Oktober , 2018 1 timme sedan skrev pseudonym: Alltså, det var min son som skulle.......😄 Man skall alltid ha nån att skylla på - äldste sonen tex. Taskigt att man bara har två flickor. 🙄 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 522 Postad 23 Oktober , 2018 😆 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
b_syrsa 46 Postad 24 Oktober , 2018 16 timmar sedan skrev toaen: Taskigt att man bara har två flickor. 🙄 Svärsöner? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 24 Oktober , 2018 6 timmar sedan skrev b_syrsa: 23 timmar sedan skrev toaen: Taskigt att man bara har två flickor. 🙄 Svärsöner? Dem kan man väl inte skylla på - när man själv gjort tabbe. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pseudonym 1 167 Postad 24 Oktober , 2018 14 minuter sedan skrev toaen: Dem kan man väl inte skylla på - när man själv gjort tabbe. Man kan skylla på vem som helst. Moderaterna eller SD eller vem som helst, alla gör de tabbar och skyller på andra. ”Det var inte jag” Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 24 Oktober , 2018 Pseudonym - då skyller jag på dig. Det var ditt fel att tätningen runt min skjutlucka brev bra och fungerar oklanderligt. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pseudonym 1 167 Postad 25 Oktober , 2018 2018-10-24 vid 14:51 skrev toaen: Pseudonym - då skyller jag på dig. Det var ditt fel att tätningen runt min skjutlucka brev bra och fungerar oklanderligt. Det kan jag ta på mig utan att säga mera.😉 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser