Kajja 18 Postad 29 September , 2018 Byggt om min Lohi var väl bara ett skal kvar av fuskbåten.Totalt allt är omgjort så den är riktigt fin nu med 7 flyttankar vattentäta ingen skum här inte.La sista lacken idag.Kostat många kronor.Har massor av bilder under byggets gång passade på och göra en 80 bromsad traier när jag ändå höll på. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 527 Postad 29 September , 2018 Imponerande lyster i den lacken! Du vill inte dela med dig av dina bilder som inspiration för andra? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kajja 18 Postad 30 September , 2018 Tänkte att det är så många renoveringar här redan så det räckte med med en bild.Finns intresse kan jag lägga upp bilder mvh Kaj Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kajja 18 Postad 30 September , 2018 Bild hur båten ser ut på insidan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kajja 18 Postad 1 Oktober , 2018 Även husvagnen vart en bra båttrailer. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kajja 18 Postad 7 Oktober , 2018 Bara ett problem med trailern.Bakljusen sitter i skärmarna vilket bara får göra det om det är en 1983 a och tidigare så jag byggde om trailern bak till en löstagbar modul med allt vad det innebar dock inga svårigheter bara mer jobb lite kapande svetsande eldragning och pyttsa på lite lack. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Olle76 0 Postad 12 Januari , 2020 Hej! Har du fler bilder från byggtiden? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser