newwave 7 Postad 18 September , 2018 Hej,Vart ifrån på nätet kan man beställa prisvärt LiFePO batteri. Tänkt mig runt 20-30 ah. Sett att det finns på eBay för ca 1000 men det kanske inte är helt elsäkert? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bhemac 2 859 Postad 18 September , 2018 (redigerade) HÄR har jag och flera andra köpt. Seriösa och bra priser. Redigerad 18 September , 2018 av bhemac Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
newwave 7 Postad 19 September , 2018 12 timmar sedan skrev bhemac: HÄR har jag och flera andra köpt. Seriösa och bra priser. Perfekt! Stort tack Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
newwave 7 Postad 20 September , 2018 Någon som kan tipsa om en solcellsregulator som fungerar till lithium-Jon? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bhemac 2 859 Postad 20 September , 2018 Jag köp Epsolar 2215BN. Fungerar eftersom alla spänningar är är ställbara. Det finns billigare/enklare på eBay, jag har köpt men inte testat ännu. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bhemac 2 859 Postad 20 September , 2018 DENNA har jag liggande, ej testad Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser