Lappland 1 Postad 15 September , 2018 Hej. Går det att få in Friluftskartan eller liknande i denna GPS? Där jag bor finns inga sjökort. Med Quickdraw Contours ritas det upp sjökort medan man kör men det hade varit fint att ha en bättre karta i bakgrunden... Går det på något sätt att få in en terrängkarta? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gundj 207 Postad 15 September , 2018 Hät kanske du kan hitta din karta. Om det funkar i din GPS vet jag inte. Jag tror att den som gjort jobbet med kartorna blir glad om du skriver något i hans bloggkommentarer. https://www.utsidan.se/blogs/ornsatrarn/terrangkartan-for-garmin-gps-och-android.htm Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lappland 1 Postad 16 September , 2018 Hej. Tack för tipset! Jag provade faktiskt den där kartan tidigare i sommar. Lade den på minneskortet på samma sätt som jag testat i en "vanlig" GPS. På en vanlig handhållen Garmin Montana fungerar det bra. Men på EchoMap:en hittar jag inget sätt att visa den kartbilden... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser