fregus 0 Postad 31 Augusti , 2018 Är det någon som har erfarenhet av nauticat 39? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bhemac 2 859 Postad 31 Augusti , 2018 Nej. Men köp gärna och utvärdera, jag är nyfiken Har du erfarenhet av andra Nauticat's? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fregus 0 Postad 7 September , 2018 Den enda erfarenhet är den jag fått då jag jobbat med båtar. Nauticat är nog ett av dom bättre märkena när det kommer till kvalité . Om man tittar på 39 så ser den ut att ha hyfsade seglingsegenskaper. I jämförelse med 33, 36 och 38. Som sagt har aldrig seglat någon Nauticat bara lyft servat o reparerat . Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bhemac 2 859 Postad 7 September , 2018 30 minuter sedan skrev fregus: Nauticat är nog ett av dom bättre märkena när det kommer till kvalité Bra, då har vi den saken klar Jag har seglat 44, 38 och 33. 33:an är ju inte någon vidare seglare. Inte 44:an heller men klart bättre. 38:an är ganska hygglig. 39 och de nyare är ganska bra seglare, men det finns gott om bättre seglare. Vi seglade en 44:a och blev omseglade av andra, även om de inte dånade förbi. Men, vi satt inne i värmen. De andra satt ute i duggregnet. Det är väl så det är med Nauticat, man blir omseglade men har det bekvämare. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser