Hatem 0 Postad 27 Augusti , 2018 Hallå alla långfärdsseglare! Jag har en vindroder som satt på min Scanmar 33 när jag köpt den för 4 år sedan. Jag monterade av det och den ligger i källaren sen dess. Jag har några bilder här. Är det någon av er som vet vilken märke är det? eller hur mycket den kan vara värt? hälsningar, Hatem Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nilsnobbing 152 Postad 27 Augusti , 2018 Ehum....det står ju på. Aries vindroder. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hatem 0 Postad 27 Augusti , 2018 ops... du har nog bättre syn än jag. jag försökt att läsa men såg bara vane gear nordborg, men kunde inte läsa första ordet. Tack för svaret. Har du någon aning om värdet på det? säkert är, att det är aäldre än 5 år. eller var kan man sälja det? //Hatem Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nilsnobbing 152 Postad 27 Augusti , 2018 Just nu skrev Hatem: ops... du har nog bättre syn än jag. jag försökt att läsa men såg bara vane gear nordborg, men kunde inte läsa första ordet. Tack för svaret. Har du någon aning om värdet på det? säkert är, att det är aäldre än 5 år. eller var kan man sälja det? //Hatem Inte en aning är jag rädd. Men jag vet att Aries är bra skit. Brukar nämnas som ett av de bättre. Välkänt märke som funnits länge. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hotspur 7 Postad 27 Augusti , 2018 Du har PM Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Azguz 105 Postad 31 Augusti , 2018 Hemsidan här:http://www.ariesvane.com/products.html Nya vindroder idag kostar 30-50 000 kr så ge inte bort det gratis 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hatem 0 Postad 31 Augusti , 2018 Tack Rickard, Jag har nu förstått värdet på rodret, få se om någon vill köpa det till rimligt pris. //Hatem Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KptHook 0 Postad 24 Februari , 2019 2018-08-27 vid 12:38 skrev Hatem: Hallå alla långfärdsseglare! Jag har en vindroder som satt på min Scanmar 33 när jag köpt den för 4 år sedan. Jag monterade av det och den ligger i källaren sen dess. Jag har några bilder här. Är det någon av er som vet vilken märke är det? eller hur mycket den kan vara värt? hälsningar, Hatem Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KptHook 0 Postad 24 Februari , 2019 Hej! Jag är intresserad av ditt vindroder om det fins kvar? Mvh Nikael krook mikael_krook@hotmail.com Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hatem 0 Postad 25 Februari , 2019 23 timmar sedan skrev KptHook: Hej! Jag är intresserad av ditt vindroder om det fins kvar? Mvh Nikael krook mikael_krook@hotmail.com Hej Mikael, Tyvärr, den blev såld ganska omgående efter innlägget och en annons på blocket. hälsningar, Hatem Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser