PerOstman 0 Postad 3 Juni , 2005 Hejsan Jag har en fraga angaende CE-markning. jag undrar om CE-markning ar desamma som bla skylten. Tack pa forhand / Per OBS! har problem med att kunna gora vissa tecken och bokstaver. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
PerOstman 0 Postad 3 Juni , 2005 Hejsan! Kan nu skriva alla tecken.Men är det verkligen ingen som kan svara på frågan? Är CE-märkning desamma som blå-skylten? Med Vänlig Hälsning Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jesse_dc 0 Postad 3 Juni , 2005 Blå skylten härstammar från 70-talet och används så vitt jag vet inte längre. CE-märkning är ett krav för att få säljas inom EU. CE märkning motsvarar inte på ngt sätt det som Blå skylten innebar. Tror att de båtar som var märkta med det var osänkbara t.ex. mvh Jens Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BerraS 46 Postad 3 Juni , 2005 Finns mängder av roliga inslag om ce märkning på detta forumet... Sök på ce märkning, import, mm. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser