Pentax 724 Postad 24 Augusti , 2018 Håll ögonen öppna efter en svart Mercedes och en vit skåpbil från Vitryssland. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pentax 724 Postad 24 Augusti , 2018 Gissningsvis södra delen av landet, dom är ju bilburna så dom kan ju dyka upp var som helst, oftast där man minst anar. Nu ska jag spekulera lite, Mersedesen åker runt och spanar, fotar sin tjej som är med, på bryggor med lämpliga utombordare i bakgrunden, sedan träffas vita skåpbilen och man tittar på bilderna av den snygga tjejen, och väljer ut lämpliga objekt. En sådan fotografering avbröts omedelbart i min lilla hamn när jag fotade nummerplåten på fotografens bil. ⚡ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pseudonym 1 167 Postad 24 Augusti , 2018 7 minuter sedan skrev Pentax: Gissningsvis södra delen av landet, dom är ju bilburna så dom kan ju dyka upp var som helst, oftast där man minst anar. Nu ska jag spekulera lite, Mersedesen åker runt och spanar, fotar sin tjej som är med, på bryggor med lämpliga utombordare i bakgrunden, sedan träffas vita skåpbilen och man tittar på bilderna av den snygga tjejen, och väljer ut lämpliga objekt. En sådan fotografering avbröts omedelbart i min lilla hamn när jag fotade nummerplåten på fotografens bil. ⚡ Då tycker jag du ska lämna den informationen vidare till polisen så de kan kartlägga deras förehavanden om du inte gjort det redan. Alla iakttagelser som görs gör ju att snaran dras åt och polisen kan lägga pussel lättare och förhoppningsvis stoppa dom vid gränsen innan det är försent. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pentax 724 Postad 24 Augusti , 2018 Polisen har numren på båda bilarna. Bara att hoppas att dom har någon utbildning på gång vid gränspassagen när dom lämnar landet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AndW 197 Postad 24 Augusti , 2018 Var ligger denna hamn? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pilletant447 71 Postad 25 Augusti , 2018 Kan ju ha varit dom som tog en motor i landsnäs. Ska hålla koll på alla svarta mercedes med skyltar från öst. Samt skåbilar det står vitryssland på.👹 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser