Mange249 491 Postad 23 Augusti , 2018 Lossa det stag som sitter fast i framkant på motorn och går ner till styrkabeln. Känn också på själv styrkabeln som går igenom motorfästet om den kärvar när den roterar vid tiltning... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Prettopetter 0 Postad 23 Augusti , 2018 Jag har testat att svänga motorn i det läge när det oljudet kommer och känner inget extra motstånd. Ska testa att lossa staget och se om det blir någon skillnad. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Prettopetter 0 Postad 23 Augusti , 2018 3 timmar sedan skrev Mange249: Lossa det stag som sitter fast i framkant på motorn och går ner till styrkabeln. Känn också på själv styrkabeln som går igenom motorfästet om den kärvar när den roterar vid tiltning... Lossade staget men kände ingenting konstigt när jag upp och ned. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
karluno 59 Postad 23 Augusti , 2018 4 timmar sedan skrev Prettopetter: Lite osäker på vilken länk du menar jag ska lossa. Vänster eller höger sida på motorn bakifrån sett? lossadrag länken som sitter fast mitt på framsidan motorn,då finns ju ingen styrning inkopplad,skadar ju inte o testa. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser