Evgeny_V 3 Postad 17 Augusti , 2018 Hej allihopa. I slutet av sommaren vände sig för att sätta vattnet i min nya båt. Jag bad tillverkaren att inte sätta styrenheterna och mycket mer. för att vintern var för mig en lektion ))) Det första testet efter att ha kört motorn visade 71 km / h efter val av skruven måste gå 77-80. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kronvik 167 Postad 19 Augusti , 2018 Здравствуйте. Надеюсь, вам понравится новая лодка. Это хорошая модель. Конечно, будет интересно посмотреть, как это работает с новым пропеллером. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
raol 2 365 Postad 19 Augusti , 2018 Gissning baserat på några ord jag känner igen: Välkommen! Grattis till den nya båten. Det är en snabb modell. Vore intressant att veta hur den nya propellern fungerar. Hur nära var jag? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kronvik 167 Postad 19 Augusti , 2018 Väldigt nära. Jag använde google translate, liksom ts uppenbarligen gjort. Mina kunskaper i grannlandets språk är mycket begränsade. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
raol 2 365 Postad 19 Augusti , 2018 Aha! Jag använde inte nåt hjälpmedel. Så det du skrev här kanske inte är helt korrekt ryska då? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Evgeny_V 3 Postad 20 Augusti , 2018 Tack. Min kunskap om svenska är nästan frånvarande. För detta använder jag en översättare. Min familj bor i Eckero varje sommar. Jag måste lära mig svenska. Jag gillar honom. Men svenska är svårt för mig. 2 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser