Botved 94 Postad 12 Augusti , 2018 Jag försöker placera en beställning hos Teknikhamstern men lyckas inte. När jag söker på deras telefonnummer så blir det ingen träff och jag får inget svar på mejl. Är det någon som vet om dom lagt ner verksamheten? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Elkillen 17 Postad 15 Augusti , 2018 Fanns i våras iaf. Kanske har semester Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Botved 94 Postad 15 Augusti , 2018 Ok, nu gick beställningen till en annan då jag inte fått svar ifrån dom. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Martin76 37 Postad 16 Augusti , 2018 Jag har haft god kontakt med dem via mail i dagarna. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Botved 94 Postad 16 Augusti , 2018 Ok. Jag försökte beställa men lyckades inte. Varorna hamnade inte i varukorgen. Mejlade för att höra vad som var fel men fick aldrig svar. Nu är det beställt på annat håll. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser