Gundj 207 Postad 8 Augusti , 2018 (redigerade) Det sitter ett förfilter i båten som inte verkar vara för marininstallation. P917 ger bara träffar på bilfilter som inte ser lika ut. Verkar ju vara en vattenfälla i botten, frågan är.om det är något trix att byta detta? Redigerad 8 Augusti , 2018 av Gundj Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pentax 724 Postad 8 Augusti , 2018 Varför tror du inte att det är gångbart som marinfilter? Det är ett CAV filter, och man behöver inte nödvändigtvis köpa filter som det står VP på. Kolla på priserna, jämför Man, Fram, med VPs. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pentax 724 Postad 8 Augusti , 2018 OK tror jag förstår, det är bara den svarta delen som ska bytas. Glaskoppen i botten ska återanvändas. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gundj 207 Postad 8 Augusti , 2018 Tack. Dieselmotorers installation i båtar är inte min starka sida. Bensinare och gasturbiner är inga bekymmer. Får läsa in mig lite, tur man kan skruva. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser