Gå till innehåll
måndag 02 december 2024
Gäst mattias

örnvik 620 sport

Rekommendera Poster

Gäst mattias

Hej! hur håller sig örnviken i andrahandsvärde om man jämför med amerikanska DC:s? tycker man får mer för pengarna om man köper amerikanskt? mvh matte

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Örnvik 620 sport är väl ny för 2005 så det återstår att se vad andrahandsvärdet blir. Någon som har hört något om denna båt? Kvalitet? Den är tydligen byggd i Polen och en handlare jag pratade med sa att det var lite si så där med kvaliten.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vi har en Örnvik Classic 20 och det är lite små grejjor som retar, jag har skruvat fast handskfacket ett antal gånger och gasreglaget har oxå lossnat en gång.. små grejjer men lite irriterande. I vintras sprack rutan (mitt eget fel) dock kunder inte Örnvik fixa fram en ny, så det slutade med att jag fick en helt ny båt! Dock kan jag säga att jag själv funderat på en 620 sport men det återstår att se...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Handlaren jag pratade med sa att dynorna sprack på 620 sport. Tycker dock att det är en läcker båt och med priset är det rätt lockande. Ska hålla koll på annonser och försöka höra mig för lite mer om vad folk säger om 620 sport. Marcus

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...