MartinHeed 19 Postad 3 Augusti , 2018 Hej! Någon som har tips om vart jag kan hitta en verkstadshandbok till Volvo Penta MD32? Digital eller fysisk version. Tar gärna emot tips på svaga punkter man bör kontrollera inför nästa sommar, precis köpt en båt med MD32. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
LonelyBird 154 Postad 4 Augusti , 2018 Hej, Lade den på min dropbox: HÄR Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rollen 552 Postad 4 Augusti , 2018 2 timmar sedan skrev LonelyBird: Hej, Lade den på min dropbox: HÄR Fel bok! MD32 är en gammal sexcylindrig Indenormotor! 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MartinHeed 19 Postad 5 Augusti , 2018 Tack! Men som sagt fel bok tyvärr.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
LonelyBird 154 Postad 5 Augusti , 2018 Sorry, då har jag den inte... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Volvo_Penta 720 Postad 6 Augusti , 2018 2018-08-03 vid 14:40 skrev MartinHeed: Hej! Någon som har tips om vart jag kan hitta en verkstadshandbok till Volvo Penta MD32? Digital eller fysisk version. Tar gärna emot tips på svaga punkter man bör kontrollera inför nästa sommar, precis köpt en båt med MD32. Du hittar en handbok exempelvis här: https://baatplassen.no/i/topic/16442-volvo-penta-md2132/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MartinHeed 19 Postad 6 Augusti , 2018 Kanon! Tack! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Volvo_Penta 720 Postad 6 Augusti , 2018 Vassego! Och lycka till med den "nya" båten och motorn. 👍 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser