Maskot 0 Postad 27 Juli , 2018 Jag har köpt en AMT DC 200 med motor 4 takt Suzuki 150 hk allt från 2007, motorn har varit på service varje år enligt boken, har haft båten i 2 månader och hunnit med en hel del turer i detta underbara väder. Idag när vi kom hem från havet gick inte motorn att tilta upp vare sig med gashandtaget eller på motorn. Det har fungerat varje gång innan. Har kollat båtens säkringar och de är hela men sitter det relä/ säkringar på motorn under kåpan? Kan den den blivit överhettad i detta varma väder? Eller finns det något annat tips för en som har tummen mitt i hand. // Kalle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
535GT 36 Postad 27 Juli , 2018 Finns det för lite olja i systemet, så funkar det inte, men du säger inte något om vad som händer. Bara att det inte fungerar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Maskot 0 Postad 27 Juli , 2018 Det händer ingenting när jag trycker på knappen för tiltning, ingen antydan att den vill tilta men kärvar eller något missljud. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
535GT 36 Postad 27 Juli , 2018 Inget klick, inget öht? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Maskot 0 Postad 27 Juli , 2018 Nä inte ett ljud. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Maskot 0 Postad 30 Juli , 2018 Varit ute 3 dagar till med båten utan att tiltningen har fungerat MEN, efter fjärde turen och vi hade lagt till i hamnen då började det plötsligt att fungera igen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Baxlaget 244 Postad 30 Juli , 2018 Oxid i kontakterna. Om du inte kan själv, anlita någon Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser