toso 4 Postad 17 Juli , 2018 Hej, Med mitt Balder 900 ankarspel fick jag med en metallbit som jag tror är det som kallas nyckel (3 i skissen). Ska metallbiten stoppas in i spåret på axeln? Det verkar konstigt för jag hittar inget skrivet om det i manualen men det ser ut så på bilden? Är det någon som vet vad är nyckeln till för? / Tomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Georg_Ohm 4 832 Postad 17 Juli , 2018 Hej! Jag tolkar det som om det finns två olika axlar till 900 och 1200watts modellerna, delarna 2 och 4. Du har 900 wattsmodellen, och har en axel som inte finns med i figuren... Delarna 3 och 5 har man döpt till "nyckel" jag hade hellre kallat dessa för låskil, dessa är av olika längd och skall passa i ett motsvarande spår i axeln, du väljer den kilen (nyckeln) som passar i spåret på din axel, den andra lägger du åt sidan, i bra att ha lådan... 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Georg_Ohm 4 832 Postad 21 Juli , 2018 Hur gick det? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toso 4 Postad 22 Juli , 2018 Det gick bra. Nu är låskilen på plats och spelet verkar fungera bra. Tack för hjälpen! /Tomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Georg_Ohm 4 832 Postad 22 Juli , 2018 1 timme sedan skrev toso: Det gick bra. Nu är låskilen på plats och spelet verkar fungera bra. Tack för hjälpen! /Tomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser