Clalin 0 Postad 16 Juli , 2018 Hej! problem med min Johnsson 30 HK som typ hostar när man kör med fullgas, på halvgas går den perfekt, har kollat så att den får bensin tillräckligt så det är nog inte problemet. Någon som har tips om vad felet beror på? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Baxlaget 244 Postad 16 Juli , 2018 Hur har du kollat att den får tillräckligt med bensin på full gas? Jag skulle nog kontrollera bränslefiltret. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Clalin 0 Postad 16 Juli , 2018 Har pumpat på bränsleslangen när jag kör fullt men det hjälper inte Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Baxlaget 244 Postad 16 Juli , 2018 Det fyller bara flottören. Hjälper inte mot igensatta munstycken eller överfylld vattenavskiljare. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Clalin 0 Postad 16 Juli , 2018 Ok, tack för tipset, ska kolla detta Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Clalin 0 Postad 16 Juli , 2018 Hej igen bränslepumpen är nyligen bytt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Baxlaget 244 Postad 16 Juli , 2018 Ok, men hur är det med bränslefiltret/vattenavskiljaren? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dateline_Bikini 3 Postad 16 Juli , 2018 om den "hostar", "fnyser" eller "puffar hårt" så kanske den får för mycket bensin? Kolla så att bränsleslangen ligger rakt i motorn och inte är böjd mer än 90 grader på något ställe. Kyler den bra? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Clalin 0 Postad 17 Juli , 2018 Hej! Den ser ut att kyla bra och bensinslangen ser ut att ligga helt ok kan det var något med förgasaren eller kan man hälla i k-sprit i tanken PM det kommit in fukt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser