Johan_4 0 Postad 31 Maj , 2005 Hej Går i tankarna att montera trimplan på min 25 hästare. Funderar på att köpa på claes-ohlsson. Men jag undrar nu bara hur man fäster dem på motorn? Borra på kavationsplattan är man ju inte så sugen på att göra. /Johan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
searaysundancer 0 Postad 31 Maj , 2005 Trimplanen monterar du på akterspegeln. Hur dom ska monteras finns säkert en beskrivning på. Annars finns det att hitta på internet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Roddarn 1 Postad 1 Juni , 2005 Hej! Du måste göra det du inte är så sugen på, nämligen borra i kavitationsplattan. Hälsningar: Roddarn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Johan_4 0 Postad 1 Juni , 2005 Nä de va ju synd.. Onödnigt o borra ju i nästan ny motor med. Vet man då inte heller om det blir bra så känns det dummt... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rigor73 0 Postad 1 Juni , 2005 Man kan fylla igen hålen... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst VolvoPenta 250 Postad 2 Juni , 2005 Jag har nyss monterat s.k. Hydrofoil-fenor köpta hos Klabbarpar´n och skuvat dit på kav.plattan. Efter en liten provtur kan jag konstatera att det gjorde susen. Väl värt de 199kr och hålen i plattan. /VolvoPenta 250 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser