Larzon 0 Postad 14 Juli , 2018 Hej, Jag har en liten DC båt (typ Ryds camping). Mellan förar- samt passagerarplats och bakre soffa har jag fästen (se bilder) på sidorna. Det är en metallbit överst och två skruvar nedtill. Misstänker att det har varit till ett bord på varje sida, men vet inte. Någon som vet? Om det är bordsfäste, var köper man sådana bord? Mvh Andreas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kvinnornasman 7 Postad 14 Juli , 2018 23 minuter sedan skrev Larzon: Hej, Jag har en liten DC båt (typ Ryds camping). Mellan förar- samt passagerarplats och bakre soffa har jag fästen (se bilder) på sidorna. Det är en metallbit överst och två skruvar nedtill. Misstänker att det har varit till ett bord på varje sida, men vet inte. Någon som vet? Om det är bordsfäste, var köper man sådana bord? Mvh Andreas Hej. Jag tror det är sådana här fästen https://www.seasea.se/inredning/stolar-stativ-bord/bord/bordsbeslag. Antar att dessa kan skruvas på de flesta bord. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser