Allmon678 0 Postad 12 Juli , 2018 En fråga från en nybörjare. Se bifogad bild. Är detta allvarligt? Går det laga? Skulle ni köpa en båt med denna skada? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
535GT 36 Postad 12 Juli , 2018 Jag skulle inte köpa den, utan att se till att laga skeddan. Den sitter där, just för att skydda propen från grundstötning. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ottootto 0 Postad 13 Juli , 2018 Allmon678, köp INTE motorn/båten (i så fall väldigt billigt)! Om de har kört emot, vad har då mer skadats? Hur ser motor och båt ut i övrigt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
karluno 59 Postad 13 Juli , 2018 köp INTE ,går att svetsa men man får rensa växelhuset ,tätningar drev mm skadas vid svetsning. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mackey 4 511 Postad 13 Juli , 2018 (redigerade) En liten fundering bara! Hur i hela fridens namn har skadan uppstått? Om man kör på något i + 20 knop tycker jag det brukar vara svårt att hitta ev. avslagna delar. Mackey Redigerad 13 Juli , 2018 av Mackey Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gundj 207 Postad 13 Juli , 2018 En gissning, islag i samband med transport på trailer där frigången mot asfalten varit för dålig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Allmon678 0 Postad 13 Juli , 2018 Tack för era svar! Jag letar vidare efter mer passande köp. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser