Gå till innehåll
tisdag 11 februari 2025
Smell

Lofrans ankarspel

Rekommendera Poster

Hej.

har ett Lofrans ankarspel med en remot contoll gör att köra spelet upp och ner. Hittar ingen ”spak” eller liknande för att kunna frilägga och bara släppa ut ankaret.

Remoten funkar att kunna köra upp ankaret men det går inte att fira/släppa ut det med denna. Hörs som om det är något som inte ”släpper” inne i spelet utan bara hugger.

Någon som vet vad det är som krånglar ??

Kjell 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Löper det ut när du håller in kontrollen? Är det i för eller akter? Mitt förliga har ingen frifallsfunktion, men det i aktern. Det är vanligare med frifall i aktermonterade spel/C

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
11 minuter sedan skrev s841:

Löper det ut när du håller in kontrollen? Är det i för eller akter? Mitt förliga har ingen frifallsfunktion, men det i aktern. Det är vanligare med frifall i aktermonterade spel/C

11 minuter sedan skrev s841:

Hej. Det är förligt men löper inte ut när jag håller inne knappen men upp går bra. Det låter som om något låser/tar i inne i spelet....

33 minuter sedan skrev Smell:

Hej.

har ett Lofrans ankarspel med en remot contoll gör att köra spelet upp och ner. Hittar ingen ”spak” eller liknande för att kunna frilägga och bara släppa ut ankaret.

Remoten funkar att kunna köra upp ankaret men det går inte att fira/släppa ut det med denna. Hörs som om det är något som inte ”släpper” inne i spelet utan bara hugger.

Någon som vet vad det är som krånglar ??

Kjell 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...