Trissorange 0 Postad 31 Maj , 2005 Hej igen :-) Funderade lite när jag var ute till båten senast och det regnade isvatten från skyarna hur man skulle kunna få ett bra värme system i båten istället för den lilla värmeljus kaminen jag har idag. Så jag tänkte fråga vad ni har för värmesystem i era Magnum båtar????? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Trissorange 0 Postad 31 Maj , 2005 Verkar lagom det där med en katalytvärmare så jag får väl gå lite på aktioner i höst så får vi se om det dyker upp någon. Visst är det skönt att vistas i naturen i all enkelhet men lite bäkvämligheter sitter aldrig fel :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fredrik_J 0 Postad 31 Maj , 2005 Hej! Har en katalytvärmare mod Ä i nyskick, men har inte provat eftersom det står kemiskt ren bensin på. Vad använder ni andra till dessa? Går det med alkylat eller tom blyfri? Erfarenheter efterlyses! mvh Fredrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Reine 0 Postad 31 Maj , 2005 Ämnet har vädrats i en annan tråd, kanske det kan vara till någon hjälp. http://www.maringuiden.se/forum/;thread=41619 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser