Pentax 724 Postad 28 Juni , 2018 Är det bara hos mig som om någon svarar i en tråd det skapas en ny tråd, samtidigt som den gamla ligger kvar? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 stavhammar 313 Postad 28 Juni , 2018 @Georg_Ohm @Pentax @Thallatha @bhemac @b_syrsa Problemet skall nu vara borta. Återkoppla gärna om det uppstår igen. //stavhammar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 bhemac 2 859 Postad 28 Juni , 2018 Vi provar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 Pentax 724 Postad 28 Juni , 2018 På telefonen verkar det funka som vanligt, jobbardatorn bedrövligt, massor av rubriker "heatpal" Ditt svar bhemac funkar som vanligt både på dator och telefon. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 Thallatha 867 Postad 28 Juni , 2018 Nej så har det blivit för mig också. Jag öppnar forumet med det flöde som Stavhammar har skapat och för varje svar blir det en ny tråd där. Varje tråd är dock komplett och innehåller alla svaren. Gott att man inte är datatekniker och måste lösa all problem. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 Pentax 724 Postad 28 Juni , 2018 Verkar vara efter ett visst antal inlägg. Jag provar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 Pentax 724 Postad 28 Juni , 2018 Stavhammar var är du? Jag anmälde innan! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 Georg_Ohm 4 833 Postad 28 Juni , 2018 Vad jag vet har det aldrig hänt mig. -Men det förklarar ju förekomsten av dubbelinlägg som tycks ha ökat senaste dagarna. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 stavhammar 313 Postad 28 Juni , 2018 1 timme sedan skrev Pentax: Stavhammar var är du? Jag anmälde innan! Jag är här och skall kolla på detta. Kan vara en eftersläpning av indexeringstjänsten som vi börjat köra med. //stavhammar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 stavhammar 313 Postad 28 Juni , 2018 1 timme sedan skrev Pentax: Verkar vara efter ett visst antal inlägg. Jag provar. Det rör bara listan och inte inne i forumet. Jag skall se över inställningarna för listningen. //stavhammar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 b_syrsa 46 Postad 28 Juni , 2018 Börjar bli många nu! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 Thallatha 867 Postad 28 Juni , 2018 20 minuter sedan skrev stavhammar: Jag är här och skall kolla på detta. Kan vara en eftersläpning av indexeringstjänsten som vi börjat köra med. //stavhammar Stavhammar - du borde vara på sjön och låta oss kverulanter klag. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 stavhammar 313 Postad 28 Juni , 2018 58 minuter sedan skrev Thallatha: Stavhammar - du borde vara på sjön och låta oss kverulanter klag. Det blir det om 2 veckor så det är helt ok. Sedan skall det ju fungera och fungera bra! 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 Thallatha 867 Postad 28 Juni , 2018 (redigerade) 11 minuter sedan skrev stavhammar: 1 timme sedan skrev Thallatha: Stavhammar - du borde vara på sjön och låta oss kverulanter klag. Det blir det om 2 veckor så det är helt ok. Sedan skall det ju fungera och fungera bra! Å du fick fixat till problemet ! Redigerad 28 Juni , 2018 av Thallatha 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Är det bara hos mig som om någon svarar i en tråd det skapas en ny tråd, samtidigt som den gamla ligger kvar?
Dela detta inlägg
Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser