Gå till innehåll
söndag 26 januari 2025
maxrelax

Ny funktion

Rekommendera Poster

Hej, Gå in på topplistan, och kolla in dom populäraste objekten. mvh maringuiden.se

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej! Vad bygger medelbetyget för båtarna på? För mig verkar det som om att poängsättningen buggar en hel del! Även kommentarer som saknar betyg verkar att räknas in i betygs-snittet för båten :shock: Tex så har Crescent 66 fått medelbetyget 1.5 , trots att den enda person som betygsatt båten gett den betyget 3! Men eftersom även ytterligare en person kommenterat båten, UTAN att betygsätta den, så räknas dennes kommentar märkligt nog som betyget 0 vilket ger båten ett snitt på 1.5 !!! Det är väl ändå inte helt säkert att man tycker en båt är urkass bara för att man inte betygsätter den. Notera att alla båtarna i topp är betygsatta av SAMTLIGA kommentarer! ... eller är det bara jag som är trött och borde gå och lägga mig :-/ Om inte, så får vår eminente kodare MaxRelax öppna en joltcola och knacka några kodrader buggfix i natt :-D

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nu är topplistan åtgärdad. Hoppas bara på att det kommer in röster nu så att den blir tillförlitlig. ///

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skulle föreslå att endast medlemmar får betygssätta båtar. Känns lite snett när nån kan gå in och skriva upp/ner en båt utan att 1) vara medlem och 2) äga eller har ägt båten. Den andra punkten kanske är lite för svårt att hålla på men medlem ska man va!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ger inte mkt för den listan. Har gett betyg till båtar som inte syns. Alla ger sina egna båtar höga betyg för att öka värdet så den blir inte relevant

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...