Styrson 1 Postad 8 Juni , 2018 Hej & hå...Någon som har en fin topp tillsalu? Eller kan rekommendera någon som kanske har. ( Sthlm:s området) Behöver en då den gamla har brända ventiler... Min gamla kan tas i inbyte för renovering om så önskas. Jag finns i Tyresö men kan åka några mil om den finns i närheten.. Tack på förhand! / ST Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
patrikflink 781 Postad 8 Juni , 2018 8 timmar sedan skrev Styrson: Hej & hå...Någon som har en fin topp tillsalu? Eller kan rekommendera någon som kanske har. ( Sthlm:s området) Behöver en då den gamla har brända ventiler... Min gamla kan tas i inbyte för renovering om så önskas. Jag finns i Tyresö men kan åka några mil om den finns i närheten.. Tack på förhand! / ST Krilles motor Eskilstuna säljer nya iordningsgjorda som går att köra på blyad bensin. Vill gärna ha den gamla i inbyte. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Styrson 1 Postad 9 Juni , 2018 13 timmar sedan skrev patrikflink: Krilles motor Eskilstuna säljer nya iordningsgjorda som går att köra på blyad bensin. Vill gärna ha den gamla i inbyte. Tack..! Snackade med honom igår, seriös och kan renovera min under veckan.. (Jobbar dessutom i E-tuna) tack för tips..! /s 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser