gonil 10 Postad 2 Juni , 2018 Vet någonstans där man kan hitta en knapp till min gångvärme / defroster fästet har en halvmåne. Känns lite onödigt att köpa en koplett reglage när det bara är knappen som gått sönder. Det kompletta artikeln är https://www.bataccenten.se/artikel.php?kid=635-845&sok=&id=13643&sortering=&listmall=1 //Göran Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Georg_Ohm 4 833 Postad 2 Juni , 2018 I elektronikaffärena som numera bara finns som webbutiker, Elfa och Conrads, kanske du kan finna en ratt som passar på axeln. Dessa rattar har litet olika infästningar och dimension, de som jag tycker är bäst har en förskruvning som klämmer om axeln, sedan finns det sådana med en stoppskruv. Så du får nog ta bort halvmånen om sådana rattar skall passa. Och så förlorar du ju symbolen på ratten. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
1stPeregrine 118 Postad 10 December , 2018 Hej, hur gick det för dig, hittade du en ratt som passade? Jag söker precis denna också. /Johan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kane 976 Postad 10 December , 2018 Blir det så mkt billigare att försöka hitta ny knopp jämfört med att köpa hela omkopplaren? 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser