Los_capitanos 21 Postad 2 Juni , 2018 (redigerade) Hej, vad anser panelen om Selva motorer, 60 hk 2008? kan detvara någåt? bör man passa sig för något speciell? Redigerad 2 Juni , 2018 av Los_capitanos Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
karluno 59 Postad 2 Juni , 2018 är ju Yamaha motorer,under annat namn bara. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mange249 491 Postad 2 Juni , 2018 Det gäller enbart 4t, 2t är tyvärr inte Yamaha... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
firefish 245 Postad 2 Juni , 2018 Råkar ha en Selva 60 från just 2008 på en båt. Det står Yamaha på allt, F60 CET tror jag. Det är bara kåpan som skiljer (färg och logga). Jag köper alla delar från öns Yamaha-dealer. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rolle85 69 Postad 3 Juni , 2018 Det är bara det att kåpan ser förjävlig ut Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pentax 724 Postad 3 Juni , 2018 3 timmar sedan skrev Rolle85: Det är bara det att kåpan ser förjävlig ut Det är väl en fördel när dom kriminella kommer. 😎 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rolle85 69 Postad 9 Juni , 2018 En femåring hade gjort finare kåpa Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 523 Postad 9 Juni , 2018 6 timmar sedan skrev Rolle85: En femåring hade gjort finare kåpa Italiensk design 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
auxvoice 8 Postad 10 Juni , 2018 Är exakta ALLA selva 4-takt 100% Yamaha? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 523 Postad 10 Juni , 2018 Vet inte men jag har för mig att Selvas motorer från typ 8 hk och uppåt är gjorda till stor del av Yamaha. Selvas del är väl kåpan antar jag. Vet däremot att Selva själva utvecklar del av programvaran i motorerna, speciellt i XSR-modellerna. Vad jag har hört så tar inte Yamaha-verkstan i Selva med tång ens. Där är man hänvisad till Selvas egna verkstäder. Men ska man ha delar och göra jobbet själv så är det Yamaha som gäller. Från en som just köpt en Selva men ännu inte fått den monterad. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser