selco_nr1 0 Postad 29 Maj , 2005 hej! Behöver indentifiera årsmodellen på min motor. Finns det nåt serienummer på motorn och vart står det? Vart kan man sedan kolla upp det? Tacksam för svar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rigor73 0 Postad 31 Maj , 2005 Det undelättar för oss om vi vet märket på din motor ;-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
selco_nr1 0 Postad 31 Maj , 2005 skrev det som rubrik ;-) men här kommer det igen.. Volvo penta 450 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rigor73 0 Postad 31 Maj , 2005 Det har du aldeles rätt i :oops: Jag har ingen aning om var det sitter på VP... På en mina motorer sitter det på instansat i motorfästet (yamaha) Har för mej att det gör det på min Evinrude oxå, men där sitter det innanför kåpan oxå...en aluminium flärp som sitter på en av bultarna mellan rigg och motor... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Reine 0 Postad 31 Maj , 2005 Slå en signal till Marinhallen. Dom kan säkert guida dig på telefon... 016-60236 http://www.marinhallen.nu Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
selco_nr1 0 Postad 31 Maj , 2005 ok.. jo jag har själv en yamaha också och där står det ju på motorfästet! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
penta 10 Postad 31 Maj , 2005 hej ring Emilssons Motor vp delar 031-428095 göteborg öpet 10-17 dom vet allt om vp och har en massa delar mvh joakim Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser