Gå till innehåll
lördag 16 november 2024
linans

Motorkuddar sköld

Rekommendera Poster

Någon som har förslag Hur man får ut motorbussningarna innerskölden bravo? Sitter fast. Provat att knacka och pressa med tving men det går ej...snälla hjälp!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Sitter det värkligen en (2) bussning där?! Kan inte minnas att det finns det där, du har väll bara ett hål för bulten, och sedan en skåra att lägga mutter i.. Sedan e det väll någon typ av fiberpackning mellan motor o sköld? 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
10 timmar sedan skrev BerraS:

Sitter det värkligen en (2) bussning där?! Kan inte minnas att det finns det där, du har väll bara ett hål för bulten, och sedan en skåra att lägga mutter i.. Sedan e det väll någon typ av fiberpackning mellan motor o sköld? 

Det är ett hål med gummi runt...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
1 timme sedan skrev linans:

Det är ett hål med gummi runt...

Nää, inte på innerskölden väll.? Du menar kanske sprängkåpa, den delen som normalt sitter bultade med 5-6 bultar mot motorn? Tror det sitter 2 gummibussningar där. Dom är nog vulkade fast.. Tror jag😎 det va inte igår jag pillade på dessa 😆

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
10 minuter sedan skrev BerraS:

Nää, inte på innerskölden väll.? Du menar kanske sprängkåpa, den delen som normalt sitter bultade med 5-6 bultar mot motorn? Tror det sitter 2 gummibussningar där. Dom är nog vulkade fast.. Tror jag😎 det va inte igår jag pillade på dessa 😆

Kollade lite på sprängskisser.. Dom går att byta, gummifodringarna sitter i sprängkåpan. Ska vara bara att slå ur dom. 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...