AliceBayliner2855 0 Postad 21 Maj , 2018 Hejsan, har nyss köpt mig en bayliner 2855 -95 . Har alla mått men inte höjden och hittar inget om det. Är det någon som vet höjden på dessa som skulle vilja hjälpa mig så jag kan få hem båten ? Behöver infon för transporten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kane 974 Postad 21 Maj , 2018 Kan du inte mäta den då? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AliceBayliner2855 0 Postad 21 Maj , 2018 Båten är inte hemma utan 50 mil hemifrån. Därför behöver jag veta höjden för att kunna beställa transport Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Olleman82 113 Postad 21 Maj , 2018 Tyvärr vet jag inte heller säkert men när vi körde hem vår hade den ytterst lite marginal på höjden utifrån den maxhöjd som är tillåten. Båten stod då direkt på en vagn på lastbilen med plats för kölen. Trailern (vi har en väldigt lik eran) tog vi separat. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lindesnas 2 Postad 21 Maj , 2018 Har för mig 3,12m tog min på lastbil från Höganäs till KARLSKRONA utan problem. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser