Pilletant447 71 Postad 15 Maj , 2018 Skulle vilja veta om det finns original dekaler att få tag på till min Johnson V8 4 liters 95-96. Har varit i kontakt med en customiserare ang. detta men hon ville veta hur den exakt ska se ut vad det verkar så saknas det dekaler på riggen, nån som vet om just den årsmodellen hade det original samt om detta är en GT??? Tacksam för svar. Bifogar bilder på monstret. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ziggemannen 121 Postad 15 Maj , 2018 Men jävlar, din lyckost....den coolaste utombordaren hitills. Det finns galningar som stoppat dylik pjäs i en amazon. Ljudet är...obetalbart... off topic, men vad tusan. Avis är jag. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pilletant447 71 Postad 15 Maj , 2018 Man tackar. Tydligen så har jag kommit över en så pass sällsynt motor att det inte ens finns dekaler att tillgå. Båten den sitter på är bara 22 fot så galen är väl bara förnamnet. Tror inte att det ens såldes någon ny i Sverige av denna årsmodell. Du vet inte om detta är en GT??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pilletant447 71 Postad 15 Maj , 2018 17 minuter sedan skrev ziggemannen: Men jävlar, din lyckost....den coolaste utombordaren hitills. Det finns galningar som stoppat dylik pjäs i en amazon. Ljudet är...obetalbart... off topic, men vad tusan. Avis är jag. Man tackar. Tydligen så har jag kommit över en så pass sällsynt motor att det inte ens finns dekaler att tillgå. Båten den sitter på är bara 22 fot så galen är väl bara förnamnet. Tror inte att det ens såldes någon ny i Sverige av denna årsmodell. Du vet inte om detta är en GT??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
karluno 59 Postad 15 Maj , 2018 ska väl gå att få tag i från usa,kolla in ebay eller marinsidor från landet som hittade på monstret. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pilletant447 71 Postad 15 Maj , 2018 26 minuter sedan skrev karluno: ska väl gå att få tag i från usa,kolla in ebay eller marinsidor från landet som hittade på monstret. Har lusläst internet sidor från usa men inte hittat till just min modell bara tidigare GT och 3,6 liters från 85 till 91. Hittade en bra hem sida iofs som hade till just alla andra Johnson men inte till denna, måste vara extremt sällsynta årsmodeller 93-96??? Vet att just 96 enbart gick på export. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kane 974 Postad 15 Maj , 2018 Här kanske, https://outboarddecalset.com/outboard-decals/johnson-decals/300.html Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pilletant447 71 Postad 15 Maj , 2018 31 minuter sedan skrev Kane: Här kanske, https://outboarddecalset.com/outboard-decals/johnson-decals/300.html Hej jag har varit inne här men den svarta som jag trodde var min är en tidigare GT, dessutom är det en custom. Bilden illustrerar bara hur det kan se ut. Men tack ändå. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
karluno 59 Postad 16 Maj , 2018 såg systermotorn evinrude när den kom ut,vill minnas den hade åtta förgasare?,måste vara en våt dröm för den som gillar och synka o skruva.körde väl f1 på sjön med dom. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser