Gå till innehåll
fredag 10 januari 2025
Pilletant447

Johnson V8 4 liters 1995-96

Rekommendera Poster

Skulle vilja veta om det finns original dekaler att få tag på till min Johnson V8 4 liters 95-96. Har varit i kontakt med en customiserare ang. detta men hon ville veta hur den exakt ska se ut vad det verkar så saknas det dekaler på riggen, nån som vet om just den årsmodellen hade det original samt om detta är en GT???

Tacksam för svar.

Bifogar bilder på monstret.

IMG_3653.jpg

IMG_3655.jpg

IMG_3656.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Men jävlar, din lyckost....den coolaste utombordaren hitills. Det finns galningar som stoppat dylik pjäs i en amazon. Ljudet är...obetalbart...

off topic, men vad tusan. Avis är jag. 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Man tackar. Tydligen så har jag kommit över en så pass sällsynt motor:wub: att det inte ens finns dekaler att tillgå. Båten den sitter på är bara 22 fot så galen är väl bara förnamnet:rolleyes:. Tror inte att det ens såldes någon ny i Sverige av denna årsmodell. Du vet inte om detta är en GT???

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
17 minuter sedan skrev ziggemannen:

Men jävlar, din lyckost....den coolaste utombordaren hitills. Det finns galningar som stoppat dylik pjäs i en amazon. Ljudet är...obetalbart...

off topic, men vad tusan. Avis är jag. 

Man tackar. Tydligen så har jag kommit över en så pass sällsynt motor att det inte ens finns dekaler att tillgå. Båten den sitter på är bara 22 fot så galen är väl bara förnamnet. Tror inte att det ens såldes någon ny i Sverige av denna årsmodell. Du vet inte om detta är en GT???

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

ska väl gå att få tag i från usa,kolla in ebay eller marinsidor från landet som hittade på monstret.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
26 minuter sedan skrev karluno:

ska väl gå att få tag i från usa,kolla in ebay eller marinsidor från landet som hittade på monstret.

Har lusläst internet sidor från usa men inte hittat till just min modell bara tidigare GT och 3,6 liters från 85 till 91. Hittade en bra hem sida iofs som hade till just alla andra Johnson men inte till denna:wacko:, måste vara  extremt sällsynta årsmodeller 93-96??? Vet att just 96 enbart gick på export.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

såg systermotorn evinrude när den kom ut,vill minnas den hade åtta förgasare?,måste vara en våt dröm för den som gillar och synka o skruva.körde väl f1 på sjön med dom.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...