Gäst HasseB Postad 29 Maj , 2005 Skulle vilja sätta på en badbrygga på min båt, Vad att tänka på, gör man bryggan själv eller köper man en färdig brygga, var får man tag i m... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ringhede 6 Postad 29 Maj , 2005 Kolla hos Båtsystem. www.batsystem.se De har en del användbara. mvh Roland Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst HasseB Postad 29 Maj , 2005 Tack för tipset Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bosse 300 Postad 29 Maj , 2005 Titta på länken nedan. Dom är både billigare och snyggare än båtsystem, om dom har en modell som passar just din båt. http://www.stbprod.se/ /Bo Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ricky 0 Postad 30 Maj , 2005 Vad är det för båt? Jag har en badbrygga i glasfiber som bara ligger och skräpar för en billig peng. Har ursprungligen suttit på en Bayliner. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
boso 0 Postad 6 Mars , 2010 Jag är intresserad. Har du ngn bild ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
chaparral3 0 Postad 7 Mars , 2010 Hej! Är med intresserad av en badbrygga till min chaparral 24 gärna i glasfiber. Är ju en orginal med den ska gå att förlänga med en större. Förslag är välkomna. /Per Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
te-el 2 Postad 7 Mars , 2010 Hittade ingen prislista? Säljer de direkt eller via nån återförsäljare? Skulle behöva en peke med stege... Det gäller tydligen att kontakta dem direkt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser