tontho 0 Postad 10 Maj , 2018 Hej, jag går i tankar på att montera en bogpropeller på min båt. Doral 300sc. Är det någon här på forumet som har monterat sådan själv? Ska man leja bort arbetet med tunneln eller är det något som man törs sig på själv. Om det är någon i närheten av Luleå som kan tänkas ställa upp med tunnelinstallationen så betalar jag givetvis ersättning för det. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mackey 4 494 Postad 10 Maj , 2018 Hej och välkommen till MG! Söka på forumet är rätt hopplöst eller har i alla fall varit... Om man söker med Google och skriver som nedan hittar man oftast något bra på MG. montera bogpropeller site:maringuiden.se/forum (Google söker på orden montera och bogpropeller, men bara i forumet på MG. Detta funkar givetvis på alla olika adresser. Vill man bara söka på se-domäner skriver man site:se istället.) HÄR är en länk som är ganska uttömmande, samma frågeställning som du har. Mackey Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Cam72 64 Postad 10 Maj , 2018 Haha ja denna länk är bra 😎 håller precis på med detta arbete, är du något sådär händig klarar du det själv! kanske är det bara jag som är lagd åt det hållet men jag tycker efter åtskilliga timmar vid båten fortfarande att det är kul att kladda med plasten 😂 börja med att mäta ordentligt så du vet om du har plats! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lasse-L 341 Postad 10 Maj , 2018 Är man van med att "plasta" så är det inte så svårt. Monterat några stycken Fick senaste gången låna en fräs för att ta upp hålet den var guld värd Installation i Grekland soptunna som" arbetsbänk" Det frästa hålet Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser