Krulle 3 Postad 3 Maj , 2018 Har haft isär min VRO pump / förgasare mm. Nu när allt ska ihop har jag ett par lösa vakum / bränsleslangar jag inte riktigt vet vart dom ska ta vägen. Gäller en V4 115hk. Finns kanske nån skiss? lr nån som sitter på nån bild? Vore mycket tacksam. Tack på förhand. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
littlebastard4 4 Postad 3 Maj , 2018 Är denna till din hjälp? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Krulle 3 Postad 4 Maj , 2018 Nja tyvärr inte. Har koll på den delen. denna kommer ut från bakom VRO pumpen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Krulle 3 Postad 4 Maj , 2018 Denna ska in i luft boxen? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Krulle 3 Postad 4 Maj , 2018 Denna? Smal mässingsnippelsittdr slangen på. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Krulle 3 Postad 4 Maj , 2018 Soppa slang ser det ut som. Men vart ska den? är sjukt dålig på att dokumentera :/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser