red_line 7 Postad 29 April , 2018 Någon som vet var jag finner en gummitrissa enligt bilden? Den har en diameter på ca 35mm . Skall pressa ankarlinan mot bärhjulet vid indragning av linan. Vet tyvärr inte modell på spelet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 545 Postad 29 April , 2018 En liten bild på själva spelet kanske hjälper de som kan? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
red_line 7 Postad 30 April , 2018 Var förbi båten nu, är ett äldre spel från båtsystem. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 545 Postad 30 April , 2018 Testa att kontakta dem då. Info@batsystem.se 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lasse-L 341 Postad 30 April , 2018 Ser ut som mitt ankarspel. Leverantör då var Båtsystem. http://www.batsystem.se/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lintott 1 956 Postad 1 Maj , 2018 På 2018-04-29 på 20:19, red_line säger: Någon som vet var jag finner en gummitrissa enligt bilden? Den har en diameter på ca 35mm . Skall pressa ankarlinan mot bärhjulet vid indragning av linan. Vet tyvärr inte modell på spelet. Jag har köpt sådan gummitrissa hos Rosättra båtvarv utanför Norrtälje. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Slowrider 65 Postad 1 Maj , 2018 Köpte reservdelar till mitt på Hjertmans, reservdelslista och sprängskiss finns på Båtsystems sida på nätet. Var bara att beställa och sen gå in och hämta i butiken. /Jocke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser