Kenneth_S 136 Postad 16 April , 2018 Försökt att byta epostadress, funkar inte. Bekräftelsemail kommer till gamla adressen, och vill att jag ska bekräfta nya adressen - Som fortfarande är gamla adressen... Försökt 3 gånger nu, fortfarande gamla adressen... Fixa...! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 Lintott 1 921 Postad 16 April , 2018 6 timmar sedan, Kenneth_S säger: Försökt att byta epostadress, funkar inte. Bekräftelsemail kommer till gamla adressen, och vill att jag ska bekräfta nya adressen - Som fortfarande är gamla adressen... Försökt 3 gånger nu, fortfarande gamla adressen... Fixa...! https://www.maringuiden.se/forum/topic/88208-ändra-mailadress/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 stavhammar 313 Postad 17 April , 2018 14 timmar sedan, Kenneth_S säger: Försökt att byta epostadress, funkar inte. Bekräftelsemail kommer till gamla adressen, och vill att jag ska bekräfta nya adressen - Som fortfarande är gamla adressen... Försökt 3 gånger nu, fortfarande gamla adressen... Fixa...! Maila mig med relevanta uppgifter så löser jag det. Det är något konstigt fel med ändra mailen men loggar vidare för att hitta buggen. //stavhammar 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 Gäst Postad 18 April , 2018 På 2018-04-17 på 09:39, stavhammar säger: Maila mig med relevanta uppgifter så löser jag det. Det är något konstigt fel med ändra mailen men loggar vidare för att hitta buggen. //stavhammar Är det till mailadressen som står nedan, i kontaktinformationsfältet? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 stavhammar 313 Postad 18 April , 2018 2 timmar sedan, Kenneth_S säger: Är det till mailadressen som står nedan, i kontaktinformationsfältet? Skickat ett PM till dig. //stavhammar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Försökt att byta epostadress, funkar inte. Bekräftelsemail kommer till gamla adressen, och vill att jag ska bekräfta nya adressen - Som fortfarande är gamla adressen... Försökt 3 gånger nu, fortfarande gamla adressen...
Fixa...!
Dela detta inlägg
Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser