Rolle85 69 Postad 15 April , 2018 Jag letar efter dubbelstripe i tex svart färg då jag ska ersätta stripen på bilden. Jag hittar lite olika "twinstripe" på ebay men linjerna där är bara några millimeter, jag skulle behöva en stripe som iaf blir ca 25-35mm. Det verkar dock omöjligt att hitta, nån som vet? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rolle85 69 Postad 15 April , 2018 Hittade en bild på de jag söker i olika färger Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thallatha 867 Postad 15 April , 2018 Den lokale skyltmakaren fixar precis det du behöver. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bhemac 2 859 Postad 15 April , 2018 20 minuter sedan, Thallatha säger: Den lokale skyltmakaren fixar precis det du behöver. Instämmer Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rolle85 69 Postad 16 April , 2018 summar summarum: åkte till Hjertmans och köpte den tjockare linjen, den andra linjen köpte jag på biltema. Over and out =) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rolle85 69 Postad 17 April , 2018 det blev kanon =) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser