Gå till innehåll
onsdag 18 december 2024
Nim26

Nimbus 28,29,32 SEPTITANKAR, PASSA PÅ OCH BESTÄLL NU,SPECIALBESTÄLLNING TILL BRA PRIS.

Rekommendera Poster

Postad (redigerade)

Hej alla Nimbusvänner:)

jag har beställt en ny septitank av Nimbus i göteborg.

Dessa lagerhålls inte så det är specialbeställning som dom gör av Cipax

En tank kostar 6500kr ink moms plus frakt och tar 6-8V från erlagd order att få.

Vid köp av 5st blir priset 4500kr ink moms + frakt

Har det börjat att lukta?

Inte! min är 28år så,,,,,,

Det kan komma och då hamnar ni i samma situation som jag har gjort,,tråkiga pengar tänker jag bara.5acdaaf0b8ae5_platsfrsepti.jpg.16116157e05bf6e90cbd50b306cfde88.jpg5acdab114cdd5_utrymmesepti.jpg.bbb69d1df187cdeabedf4f222171e975.jpgsepti.jpg.aa902231c6550dd4df504d8b58899f6e.jpg

Redigerad av Nim26
Ny tagg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det finns fortfarande chans att beställa, inget att vänta på om ni har skit tankar från 90 talet

Nimbus lagerhåller alltså inte dessa så passa på.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Denhär tråden passar väl bäst i köp/sälj?

Formulera om.

"Är det någon som vill haka på att sam-köpa" eftersom vi behöver vara fler... typ... går kanske under radarn.. 👍

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ja det har du rätt i, men har ingen aning om hur man byter forum utan att behöva göra en ny!

kan man det? samma om man kan byta Rubrik på en befintlig tråd.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Postad (redigerade)

Hej, kan vara intresserad. Men om jag byter septitank så byter jag helst till en i rostfritt.

Redigerad av Nimbus32DC

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
9 timmar sedan skrev Nimbus32DC:

Hej, kan vara intresserad. Men om jag byter septitank så byter jag helst till en i rostfritt.

Hej, Nu är det för sent att vara med , tåget har gått är jag rädd, men detta gällde ju plast så det hade inte fungerat för dig ändå då om du vill ha rostfritt, som för övrigt kommer att kosta runt 12,000kr!

jag kollade upp detta innan jag beställde orginaltank av Nimbus som i sin tur anlitar ett företag som heter Cipax, Det är så många vinklar på den så han jag prata med ville helst inte göra den alls för det skulle ta sån tid. jag är nöjd och slutpriset blev 5500kr

3.jpg

7.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...