Alicia1 44 Postad 28 Mars , 2018 Har följt en serie på kunskapskanalen under vintern om ett äldre par "Tim & Pru" som reser runt i Europa inkl Sverige på kanalerna och i skärgårdar. En helt underbar upplevelse som dessa två underbara äldre människor får vara med om. Jag ser mej själv med min fru om många år att få uppleva nått liknade. Serien är värd att titta på. 3 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bhemac 2 859 Postad 28 Mars , 2018 Håller helt med, väldigt lagom och trevligt. Tyvärr har jag lite svårt för Prunella Scales som spelade Sybil Fawlty i Fawlty towers. Enligt John Cleese så behövde inte Pru anstränga sig för att spela Sybil... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Caribic410 757 Postad 28 Mars , 2018 2018-03-28 vid 19:37 skrev bhemac: Håller helt med, väldigt lagom och trevligt. Tyvärr har jag lite svårt för Prunella Scales som spelade Sybil Fawlty i Fawlty towers. Enligt John Cleese så behövde inte Pru anstränga sig för att spela Sybil... En kvinnlig Järegård? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Havskrattan 0 Postad 28 Mars , 2018 2018-03-28 vid 18:57 skrev Alicia1: Har följt en serie på kunskapskanalen under vintern om ett äldre par "Tim & Pru" som reser runt i Europa inkl Sverige på kanalerna och i skärgårdar. En helt underbar upplevelse som dessa två underbara äldre människor får vara med om. Jag ser mej själv med min fru om många år att få uppleva nått liknade. Serien är värd att titta på. Har du en länk till programmet, jag lyckades inte hitta det. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bernte-AQ 44 Postad 28 Mars , 2018 Du hittar det på urplay.se https://urplay.se/program/203758-kanaler-batar-och-karlek-gota-kanal-sveriges-stolthet Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
IngemarE 3 695 Postad 29 Mars , 2018 De åker även Göta Kanal i ett avsnitt. Mycket trevligt och väl avvägt. Är dock fascinerad av att de har så stilla väder hela tiden, så najs är aldrig sjön för oss.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lasse-L 341 Postad 29 Mars , 2018 Trevligt program. Men köra båt är inte hans starka sida. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bhemac 2 859 Postad 29 Mars , 2018 2018-03-29 vid 06:31 skrev Lasse-L: Trevligt program. Men köra båt är inte hans starka sida. Ja visst kör han lite våldsamt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Georg_Ohm 4 843 Postad 29 Mars , 2018 Läste att Prunella Scales alzheimer nu blivit rätt svår så det blir nog ingen uppföljning av den serien. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mjoelner 4 Postad 30 Mars , 2018 Synnerligen trevligt par. Ingen vettig människa kan anse annorlunda. Särskilt Prunella Scales är rar och trevlig. Trevlig miniserie. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
IngemarE 3 695 Postad 31 Mars , 2018 Göta Kanalavsnittet: https://urplay.se/program/203758-kanaler-batar-och-karlek-gota-kanal-sveriges-stolthet Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bhemac 2 859 Postad 31 Mars , 2018 Kunskapskanalen är en underbar kanal med massor av bra program. Även Axess har många bra program. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Alicia1 44 Postad 1 April , 2018 Axess har sina guldklimpar dom med... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser