Ljungen 4 Postad 26 Mars , 2018 Jag undrar om det finns någon som har en begagnad autopilot för rorkult till salu. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 193 Postad 26 Mars , 2018 https://mobil.blocket.se/hela_sverige?ca=11&w=3&q=Autopilot&ca=11&cg=1080 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ljungen 4 Postad 27 Mars , 2018 Hann tyvärr inte den var redan såld. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 193 Postad 27 Mars , 2018 ”Den”..? Det var ju en Blocket-sökning på ”autopilot”. Bara hålla tummarna så dyker det upp kanske. Annars får du köpa en ny helt enkelt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
raol 2 365 Postad 27 Mars , 2018 Gissar att de som skaffar en trivs så bra med dem att de ogärna gör sig av med dem. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bhemac 2 859 Postad 27 Mars , 2018 (redigerade) 1 timme sedan, raol säger: Gissar att de som skaffar en trivs så bra med dem att de ogärna gör sig av med dem. Men den kan bli över när man byter båt... Jag har en Simrad TP20 med trådbunden fjärrkontroll. Ev till salu Redigerad 27 Mars , 2018 av bhemac Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ljungen 4 Postad 27 Mars , 2018 Hej och god afton, vad betingar denna för pris om den blir till salu? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bhemac 2 859 Postad 27 Mars , 2018 34 minuter sedan, Ljungen säger: Hej och god afton, vad betingar denna för pris om den blir till salu? Dyr som f-n! Marknadspriset ligger på 3tkr av vad jag sett. Så med fjärrkontroll vill jag ha 3tkr. inkl frakt. Jag har en båtgranne som säger att han vill köpa den men han verkar inte komma till skott. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Caribic410 757 Postad 28 Mars , 2018 13 timmar sedan, Ljungen säger: Hann tyvärr inte den var redan såld. Det råkade finnas en sån, autohelm.. eller nåt hette den, i min första båt. Den la av och jag fick panik. Ny kostade 5-6'. Jag hade tänkt köpa det men det skulle ta nästan 2V att få hem och jag skulle precis på min första seglingssemester och jag ville ha den innan. Jag hittade en tysk firma... nån firma på 3bokstäver.. dom hade exakt likadan och hade kampanj på den. Fick hem den på 3 dgr för strx över halva priset. Fick massa reklammejl från dom i flera år och såg att dom ofta hade kampanjer på såna prylar. Kan leta om jag hittar nån info om vad dom heter.. avregistrerade mej från deras reklam för nåt år sen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Caribic410 757 Postad 28 Mars , 2018 3 minuter sedan, Caribic410 säger: Det råkade finnas en sån, autohelm.. eller nåt hette den, i min första båt. Den la av och jag fick panik. Ny kostade 5-6'. Jag hade tänkt köpa det men det skulle ta nästan 2V att få hem och jag skulle precis på min första seglingssemester och jag ville ha den innan. Jag hittade en tysk firma... nån firma på 3bokstäver.. dom hade exakt likadan och hade kampanj på den. Fick hem den på 3 dgr för strx över halva priset. Fick massa reklammejl från dom i flera år och såg att dom ofta hade kampanjer på såna prylar. Kan leta om jag hittar nån info om vad dom heter.. avregistrerade mej från deras reklam för nåt år sen. Precis en sån raymarine 1000+ som på blocket, 1900kr, var det. Fick hem den fr tyskland för runt 3000sek. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Caribic410 757 Postad 28 Mars , 2018 Svb heter dom. 1000+ 4000kr fn Kolla in då och då, så har dom kampanjer på -500 till -1000kr på den. https://www.svb24.com/en/raymarine-tiller-pilot-st1000-plus-st2000-plus.html Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Saltskum 0 Postad 1 April , 2018 (redigerade) På 2018-03-26 på 18:34, Ljungen säger: Jag undrar om det finns någon som har en begagnad autopilot för rorkult till salu. Jag har en som bara blivit liggande. Den är knappt använd, bara testad en gång i en snipa jag hade. Det är en Simrad TP22 med fjärrkontroll och diverse sladdar. Fästena glömde jag kvar i snipan när jag sålde den så dom får du fixa själv. Jag säljer allt för 2000:- Mvh Redigerad 1 April , 2018 av Saltskum Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Wildeside 452 Postad 1 April , 2018 Har en gammal sak som ligger, ska kolla om och vad det är för någon. Finns den kvar kan du få den för en tusenlapp. Hör av dej om jag ska kolla i förrådet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ljungen 4 Postad 1 April , 2018 Tack för erbjudandet men jag har köpt en. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ljungen 4 Postad 1 April , 2018 Tack för erbjudandet men jag har köpt en. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ljungen 4 Postad 1 April , 2018 9 timmar sedan, Wildeside säger: Har en gammal sak som ligger, ska kolla om och vad det är för någon. Finns den kvar kan du få den för en tusenlapp. Hör av dej om jag ska kolla i förrådet. Tack för erbjudandet men jag har köpt en. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Wildeside 452 Postad 2 April , 2018 9 timmar sedan, Ljungen säger: Tack för erbjudandet men jag har köpt en. Ok, då slipper jag leta i förrådet Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kvinnornasman 7 Postad 2 April , 2018 Kapar tråden lite, en sådan som var till salu på blocket. Autohelm 3000. visst skulle man kunna montera den på en motorbåt också? Har vajerstyrning. Har i dagsläget ingen autopilot heller nämligen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Caribic410 757 Postad 2 April , 2018 1 timme sedan, Kvinnornasman säger: Kapar tråden lite, en sådan som var till salu på blocket. Autohelm 3000. visst skulle man kunna montera den på en motorbåt också? Har vajerstyrning. Har i dagsläget ingen autopilot heller nämligen. Tror min heter så.. fast den sitter med egen stång på styrstången.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kvinnornasman 7 Postad 2 April , 2018 43 minuter sedan, Caribic410 säger: Tror min heter så.. fast den sitter med egen stång på styrstången.. Okej, du har möjligtvis ingen bild på den installationen? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kvinnornasman 7 Postad 2 April , 2018 På 2018-04-01 på 14:05, Wildeside säger: Har en gammal sak som ligger, ska kolla om och vad det är för någon. Finns den kvar kan du få den för en tusenlapp. Hör av dej om jag ska kolla i förrådet. Hej. Jag är eventuellt intresserad av den. Beror på vad det är för modell. Är ute efter en som man kan använda till motorbåt med inombordare(vajer) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Caribic410 757 Postad 2 April , 2018 15 minuter sedan, Kvinnornasman säger: Okej, du har möjligtvis ingen bild på den installationen? Det är stång mellan rattaxel och roderaxel. Inte vajer.. men det borde väl funka att fästa även åå en sån Ksn försöka ta bild när jag e vid båten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kvinnornasman 7 Postad 2 April , 2018 2 minuter sedan, Caribic410 säger: Det är stång mellan rattaxel och roderaxel. Inte vajer.. men det borde väl funka att fästa även åå en sån Ksn försöka ta bild när jag e vid båten Okej, ja någon lösning bör man ju kunna hitta. Får kika när jag är i båten nästa gång. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bhemac 2 859 Postad 2 April , 2018 2 timmar sedan, Kvinnornasman säger: Är ute efter en som man kan använda till motorbåt med inombordare(vajer) Den du ska ha heter tex Autohelm 3000 som vrider ratten med en kuggrem. Finns äldre varianter med analog kompass (rund) och modernare med digital kompass, platt burk. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kvinnornasman 7 Postad 3 April , 2018 9 timmar sedan, bhemac säger: Den du ska ha heter tex Autohelm 3000 som vrider ratten med en kuggrem. Finns äldre varianter med analog kompass (rund) och modernare med digital kompass, platt burk. Då får jag hålla utkik efter en begagnad sådan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
David222 0 Postad 3 Juni , 2018 Lånar tråden lite. Jag är med dute efter en autopilot till rorkult. Någon som har en till salu? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bhemac 2 859 Postad 3 Juni , 2018 2 timmar sedan skrev David222: Lånar tråden lite. Jag är med dute efter en autopilot till rorkult. Någon som har en till salu? Ev en Simrad TP20 inkl fjärrkontroll mm. 3tkr. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser