johnson83 0 Postad 26 Maj , 2005 Har en johnson 25hk -83 som lägger av efter att ha körts på låga varv i ca: 15min. Det verkar som om den inte får någon soppa för om man pumpar lite på blåsan så går den några minuter till. Om man kör på lite högre varv går den hur bra som helst. Någon som har någon aning? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
antee 0 Postad 26 Maj , 2005 Hag du kollat mebranet i bränsle pumpen ? om det är dåligt så kange den inte kan pumpa på så låga varv en ide!! //Ante Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 26 Maj , 2005 Hej! Det första jag tänkte på när jag läste frågan var det som Ante svarat. Givetvis finns det fler allternativ såsom att någon koppling läcker in luft i bränslesystemet. Men som sagt Antes förslag är nog det jag först skulle titta på. mvh/Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fiskarn 0 Postad 26 Maj , 2005 Har haft samma problem me min 115hk. Gör rent förgasare och byt gummiblåsa! Sitter membran i blåsan som ska hindra soppan att rinna tillbaka Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lanzar 0 Postad 27 Maj , 2005 Du har väl inte glömt att öppna luftskruven på tanken... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst ymer Postad 27 Maj , 2005 Var tacksam för att den stannar...då drar den ju inte så mycket bensin.. jag skulle viljha ha en sådan ..var har du köpt den // Ymer Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser